Bitt av trugebasillen

iphone 064Jeg er blitt hektet, på trugegåing. For et par uker prøvde jeg truger for første gang i forbindelse med jobb. Og denne uken har jeg gått på truger nesten hver dag. Det er ordentlig gøy og en spennende form for trening/mosjon. Har for det meste holdt meg på hardtråkket underlag men også gått litt i djupsnø. Kjenner det godt i bena.

I dag fikk jeg mulighet til å kjøpe meg egne truger til en rimelig penge og slo til for denne aktiviteten gir mersmak.

Sjekk disse nydelige

iphone 004Blekrosa ramme og råååsa stropper, me like 😀

iphone 006Det er nok ikke mye sesong for truger når jeg kommer hjem men tenker å ta de med på fjellet i påsken, og tiden går fort så det er plutselig vinter igjen.

Legg igjen en kommentar

