Tidligere erfaringer med lavkarbokosthold

Jeg har før også lagt om til lavkarbokosthold helsas og sinnets skyld. Startet først med lavkarbo 3-4 år siden da det var mistanke om at jeg hadde fibromyalgi. Lavkarbokostholdet hjalp veldig på kroppen, det gav meg mindre smerter og mer overskudd. De hyppige betennelsene jeg var plaget med ble mindre og forsvant etterhvert helt.

Etter en lang tid med utredning ble jeg ble diagnostisert med cøliaki og det var mest sannsynlig derfor jeg hadde de kroppslige plagene. Med et rent, naturlig glutenfritt kosthold forsvant både plagene og fibromyalgimistanken. Har i ettertid også oppdaget at jeg ikke tåler hvetestivelse.

Av ulike årsaker gikk jeg etterhvert bort i fra lavkarbokosthold.

I midten av mars 2014 endret jeg retning og begynte å legge om kostholdet igjen og er klar for en ny start.

Legg igjen en kommentar

