Oppblåst

Har følt meg mye oppblåst i det siste uten å helt forstå hvorfor. Buksene begynte å stramme mer enn hva som var behagelig. Etter omgangssyken søndag/mandag har ikke magen min vært helt i slaget men nå har den virkelig låst seg.

Utover dagen i dag har jeg bare blitt mer og mer oppblåst, nå er magen så hard som trommeskinn og det begynner å gjøre vondt. Rett og slett full av gass som ikke kommer ut.

Har jo gjort om kostholdet de siste ukene så det kan jo være grunnen, men har også begynnt med fibertilskudd og økt dosen de siste par dagene så jeg tror det er det som er synderen.

Derfor, brå slutt med fibertilskudd. Det vil magen min rett og slett ikke ha. Får nøye meg med det fiberet jeg får i kosten.

Ha en fisfull aften, det skal jeg ha (forhåpentligvis) 😛

Legg igjen en kommentar

