Hvorfor er det så vanskelig

Jeg blir så frustrert når jeg ikke klarer la være å overspise.

Bursdagsfeiring = kaker. Og selv om det var lavkarbokake på bordet «måtte» jeg jo smake på de andre fristende kakene. Og var det godt? Joda, litt for søtt etter min mening men klarte allikevel å spise meg kvalm på høykarbokaker. Og da når jeg først har falt av lasset tenker jeg «jaja jeg får rette det opp i morgen» istedenfor å tenke «jaja jeg får rette det opp i løpet av dagen». Så ender dagen opp i en eneste lang periode med overspising. Så starter jeg på ny med lavkarbo dagen etter.

 

Må jobbe litt med det. Finne strategier som gjør at jeg ikke overspiser.

Legg igjen en kommentar

