Ny retning

Jeg trodde veien var klar og retningen var riktig.

Jeg tok så feil.

Jeg trodde lavkarbo kunne hjelpe i veien mot å bli frisk.

Jeg tok så feil.

Med lavkarbokosthold klarte jeg å jobbe meg bort fra fasting og lavt inntak av mat men overspisingen var vanskeligere å jobbe med. For suget var der allikevel. Suget etter det søte. Suget etter å hive innpå med mat og usunne ting. Mengder. Og da, uten påfølgende fastedag(er) går så klart vekten opp og jeg følte meg igjen så mislykket. Så fet. Så uvel.

Jeg begynte å se om jeg måtte endre retning. Igjen. Kanskje ikke lavkarbo var veien allikevel? Var en stund rådvill. Men så kom jeg over paleo. Det ble en åpenbaring.

Jeg er nå på vei i en ny retning. En god vei i riktig retning?

Legg igjen en kommentar

