Fine dager

Dagene fyker avgårde, det nærmer seg sommeren og alt det meste er på stell.

Formen, og humøret, er veldig bra om dagen. Koser meg stort.

Jeg lager masse god mat og har ikke hatt en eneste binge på snart to uker. Jeg har ikke hatt cravings engang og butikkturer har ikke vært det mareritt det har vært før.

Det er godt å kjenne at jeg kan gå i butikken å kjøpe det jeg har på handlelisten og ikke gå 10 runder rundt i butikken for å prøve å stå i mot fristelsene og tilslutt allikevel handle inn chips, godis, sjokolade og is.

Jeg finner masse paleo inspirasjon rundt omkring. Jeg leser en del på PALEOLIV her har jeg funnet inspirasjon til 17.mai kaken i morgen, og på Under vårt tak her fant vi inspirasjon til dagens fredagstaco.

Et annet sted jeg finner inspirasjon er på instagram. Har laget meg en bruker der og, engodvei om du vil se.

Her er ungene godt i gang med 17.mai kaken.

20140516-220610.jpg

Ønsker deg en flott feiring i morgen.

Legg igjen en kommentar

