Fridag

Endelig en hel dag sammen med ungene. Vi har lite planer og det er godt. Ser ut som om været blir knall. En liten forsmak på sommeren?

Jeg har slitt en del etter helgen på grunn av flere dager med overspising. Det startet på lørdag, og fortsatte både søndag og mandag. Ennå jeg så gjerne vil la være å hive innpå klarte jeg ikke stoppe. Men på tirsdag klarte jeg det og jeg begynner å komme meg nå.

Det hjelper å kjenne på kroppen hvordan den reagerer på mye mat (og også godis) og mat jeg i utgangspunktet ikke tåler. Det blir en vekker når buksen ikke passer og jeg ser gravid ut. Jeg blir også veldig dårlig i magen og huden min blir kvisete.

Jeg vet så godt hvordan overspisingen får meg til å føle meg. Prøver å huske det til neste gang jeg føler for å stappe innpå. Også handler det om viljestyrke.

Det var dumt at det kom igjen for etter jeg begynte med paleokosthold hadde det gått bra lenge. Tror det jeg må lære meg mer er at «bare en bit» fungerer ikke for meg.

Så fremover er det fullt fokus på paleo. Starter på lørdag eller søndag med whole30 og ser fram til det. Paleo frem til det også så klart. Frokost i dag ble bacon, grønnsaksomelett, salat og bær. Nam!

20140529-095213-35533598.jpg

Ønsker deg og dine en flott dag.

Legg igjen en kommentar

