Dag 1

20140601-205502-75302639.jpg

Da er første dag av whole30 over. Det har gått veldig fint. Jeg må finne meg noen frokostvarianter som tar litt kortere tid enn dagens, ikke lett å kokkelere på kjøkkenet med (i dag) fire unger som vil ha oppmerksomhet/trøst/hjelp/svar.

Jeg har ikke trent denne uken så når første mulighet bød seg grep jeg den og jogget en tur og trente litt styrke. Godt!

På grunn av sen frokost og ekstra måltid på grunn av trening ble det veldig sen middag. Men godt var det.

frokost:stekte grønnsaker (sopp, løk, paprika, søtpotet og spinat krydret med litt aminos og salt og pepper) og et stekt egg (og restene fra minstemann). Litt snacks vedsiden av: kaffe og pære»smør» med hakkede mandler og kokosflak.

20140601-204856-74936784.jpg
Før trening spiste jeg et egg, bittelitt sprøstekt bacon og en gulrot.

lunsj: kald butternut squash suppe med bacon og solsikkekjerner (rester fra i går)

middag: stekte grønnsaker i ovnen, jeg hadde i kokosmelk så det ble saus. Også stekte jeg marinerte svinekoteletter og hadde til.
Det smakte veldig bra.

20140601-205130-75090501.jpg

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s