Dag 6

frokost: omelett med kyllingrester, spinat og purre. Salat, reddiker og papaya

lunsj: kyllingfilet og stekt champinjong, løk og søtpotet. Prøvde å panert gourd i kokosmel og steke men det ble ingen suksess.

middag: stekt laks, gulrot og jordskokkmos, veldig godt!

20140606-233817-85097969.jpg

Det går veldig bra foreløpig. Tross litt cravings og litt småspising mellom måltidene et par ganger. Har hatt cravings på «ikke whole30 mat» men mellommåltider har vært «whole30 mat».

Jeg har trent i dag, 30 min på mølla og 30 min styrke. Spiste et egg og en gulrot etter trening. På kvelden i dag var jeg litt sugen på noe. Tror det handler mest om at kroppen er ennå vant til gamle vaner. For sulten var jeg jo egentlig ikke. Spiste nøtter, rosiner og et par dadler mens jeg og eldste spilte backgamon. Får det igjen nå, har luft i magen og det brummer og jobber inni der.

Klar for litt søvn nå og whole30 dag 7 i morgen 🙂

Legg igjen en kommentar

