Dag 7

Ny flott dag med masse sosialt samvær.

frokost: / lakserester og grønnsaker

20140609-093856-34736212.jpg

lunsj: laks, omelett, blåbær og reddiker

20140609-094433-35073400.jpg

middag: grillet ytrefilet av svin og salat

20140609-093332-34412357.jpg

ekstra: kyllingspyd og salat med egg og vannmelon 🙂 frukt til dessert
20140609-093330-34410772.jpg

I dag var vi først bedt bort på grilling med familien, etter det skulle jeg på «syklubb». Til grilling tok jeg med marinert svinefilet, marinert i olje og gul curry paste så jeg visste hva som var i marinaden. Familien er vant til litt sære kostønsker så det var ikke noe problem å tilpasse. Mais og fetaost ble servert i egne skåler og ikke i salaten. Det var ikke noe problem når kakene kom på bordet, jeg kjente at jeg faktisk ikke hadde lyst på og var god og mett fra middagen.

På «syklubb» ble det servert kyllingspyd og deilig salat. Jeg hadde fått undersøkt på forhånd hva vi skulle spise og K var snill og ordnet egen salat til meg (uten ost) og hadde salt og pepper på kyllingspydet eller enn marinade med sukker i. Til dessert var det sjokoladefondue, marsmellows, jordbær, banan og ananas. Jeg koste meg med frukten og lot de andre kose seg med sjokoladen og marsmellowsen. Og vinen. 🙂

Jeg savner vin litt men det går veldig fint å holde seg unna. Jeg spiser meg god og mett og jeg kjenner det er godt jeg ikke har sug etter kaker og godis, selv om det blir plassert rett framfor meg. Jeg vet også godt at jeg ikke bare kan ta enbit.

Legg igjen en kommentar

