Ny uke, nye muligheter

Jeg sitter på toget til Oslo og skal på båttur til København 🙂 gleder meg! Og jeg er spent på hvordan det blir i forhold til paleokosthold. Det blir buffet på kvelden i dag og til frokost i morgen. Jeg vet fra før at det er ymse i forhold til kosttilpassning (lite kunnskap hos personalet ifht melke- og glutenallergi). Men jeg skal spørre og grave.

Lunsj i morgen at iallefall klar, Palaeo enten i torvhallene eller i pilestrædet skal få besøk. Og litt shopping blir det nok og 😀

Jeg er nå ferdig med en uke med whole30 og veldig klar for å fortsette! På grunn av at jeg har vært mye plaget av luft og magesmerter og noe diaré kutter jeg nå ned på fruktinntaket for å se om det hjelper.

Legg igjen en kommentar

