Dag 10

frokost: frokostbuffet.

20140611-092917-34157687.jpg

lunsj: «grisen» salat på Palaeo i København!!

20140611-093013-34213855.jpg

mellommåltid var veldig lenge mellom lunsj og middag, prøvde en bar. Den var IKKE god! Smakte såpe så den gikk i søplet

20140611-093134-34294459.jpg

middag:

På båttur, forrett til middag var med melk og gluten, uten mulighet til å velge bort fra tallerkenen var det vanskelig å ikke spise. (Det hadde nok vært mulig men jeg turte ikke spørre) Var og veldig sulten så da spiste jeg.

20140611-094127-34887931.jpg

Fikk Paleo tilpasset hovedrett og prøvde å være fornøyd med det. Være fornøyd med at selv om jeg hadde spist utenom kostholdet til forrett var det godt nok. Humøret og tankene var veldig opp og ned de to timene etter middag. Leste om strategier, og så på inspobilder, og tenke på hvor bra det hadde gått til nå, hvor bra det kunne fortsette å gå.

Det var for vanskelig å stå imot. Jeg kjøpte potetgull og sjokolade. Spiste litt potetgull, smakte ikke så godt så etter en neve forsvant resten i søplet. Spiste 8 ruter sjokolade. (50gram) Kjøpte en annen chips (ostehjerter) en liten boks ben&jerry og en brus. Spiste isen, to-tre never chips (resten gikk i søplet for det smakte heller ikke godt) spiste 100 g sjokolade. Jeg klarte å la være å åpne enda en sjokolade og av brusen drakk jeg bare halve boksen.

En mini binge. Det var godt å kjenne at jeg klarte å stoppe å spise når det ikke smakte godt. Tingene smakte ikke sånn som jeg trodde de gjorde, smakløst og fristet igrunn ikke men ville putte innpå noe. Bortkastede penger. Smakløst og unødvendig.

Huske til neste gang at selv om jeg spiser noe utenom kostholdet trenger jeg ikke ta det helt ut fordi det smaker uansett ikke sånn jeg tror og gir ikke den følelsen som jeg tror. Heller fortsette der jeg slapp og være like flink og heller kose meg med ORDENTLIG mat som kroppen drar nytte av. Viktig!!

20140611-094234-34954529.jpg

Legg igjen en kommentar

