Spisetrollet

Misfornøyd med meg selv. Misfornøyd med min egen innsats. Misfornøyd med selvbeherskelsen min. Misfornøyd med min manglende impulskontroll. Kvalm av meg selv. Fysisk kvalm og for hva jeg har spist.

Frustrerende og stressende ved frokost. Veldig mye mennesker (liker ikke) og kelneren hadde det så travelt. Ikke var bordet ryddet når vi kom og ikke ble vi tilbudt kaffe. Også ble jeg veldig frustrert over at det ikke var så mange frokostalternativer til meg. Kun litt egg og skinke. Så tok frustrasjonen over og spisetrollet ble for vanskelige å krangle med. Spiste både to, tre og fire wienerbrød. Og et glass melk.

Når vi var ferdige å spise DA kom kelneren å spurte om vi ville ha kaffe…! Vi tok en tur i kaffebaren istedenfor. Kjøpte meg en latte mocca. 100 g sjokolade I et jafs på lugaren, skyldte ned med latte. Kvalm og lyst til å kaste opp. Klarte stå i mot.

Endte med at jeg satt Slapp og trøtt og daff i sengen helt til båten la til kai.

Legg igjen en kommentar

