Opp og ned

Det har gått mye opp og ned i det siste. Jeg kom meg tilbake til paleokosthold som jeg vet fungerer. Så hadde jeg noen tunge, vonde dager som gjorde at jeg minstet matlysten. For å ikke slutte helt å spise da spiste jeg en stund det jeg hadde lyst på for å i det hele tatt få i meg næring.

Det varte heldigvis ikke så lenge før jeg klarte ta tak i både det som gjorde at jeg ikke hadde lyst på mat og å slutte å spise crappy mat. Det vonde er ikke over men jeg har strategier som gjør at det skal gå bedre å spise (og holde meg til paleo).

Jeg klarte snu trenden på tirsdag.

Etter å ha følt meg skikkelig crap noen dager, på grunn av det dårlige kostholdet og lite søvn, er det digg å våkne uthvilt med følelsen av lyst til å jogge! Da er det digg å stå opp, ha på seg treningstøy, spise frokost og stikke ut.

20140703-073302-27182431.jpg

Legg igjen en kommentar

