Dagene går

Dagene går og jeg jobber stadig vekk med spiseproblemene. Noen dager er enkle, andre vanskelige. Jeg tenker mye, leser og skriver. Jeg prøver å lage meg noen strategier på hvordan jeg skal komme ut av denne dritten. Og jeg føler det går fremover.

I dag kom jeg meg ut for en liten joggetur for første gang i år. Det var utrolig digg. Godt å kjenne at selv om jeg har latt formen (og kroppen) forfalle i vinter har jeg ennå grei kondisjon. Gleder meg fremover til flere joggeturer.

Er det en ting jeg virkelig nyter er det fersk frukt. Laget meg en god fruktsalat før jobb. I dag er syvende dag uten overspising!

Legg igjen en kommentar

